Mit is jelent a székhelyszolgáltatás?
Egy cég létezésének és működésének alapvető feltétele, hogy legyen egy hely, ahol a központi ügyintézés folyik. Ez az a hely, ahol a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése történik, többek között a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele és őrzése, valamint esetleges ellenőrzés esetén a hatóságok fogadása.
Megbízási szerződés keretein belül ezt a terhet vesszük le a válláról, melynek további előnye és velejárójóra, hogy a helyi rendelet alapján székhelye vonatkozásában mentesül az iparűzési adó fizetési kötelezettsége alól!
Minden jogszabályi előírást betartunk, a változásokat követjük és alkalmazzuk!
Törvényes székhelyszolgáltatóként leendő ügyfeleink átvizsgáláson esnek át, ezzel kiszűrve az esetleges visszaéléseket, a fantomcégek bejelentését. Szerződéskötésre csak az átvizsgálást követően kerülhet sor!
Fontos ügyfeleink bizalma, ezért a velünk kötött szerződéstől bármikor elállhat egyéb retorzió nélkül.
Szolgáltatásaink részletesebben:
- Potenciális ügyfeleinket belső szabályzatunk alapján értékeljük, szerződéskötésre csak ezt követően kerülhet sor
- Postai küldemények érkezéséről értesítjük, leveleit a választott díjcsomagnak megfelelően továbbítjuk
- Küldeményeit rendszerezzük és elzárva tároljuk
- Küldeménye személyes átvételét biztosítjuk -előzetes egyeztetés alapján- a hét bármely napján
- Igény esetén kedvezményes cégalapítást és a társasági szerződés módosítását is vállaljuk jogi partnerünk bevonásával
- Eseti postázási szolgáltatást vállalunk megbízás alapján (részletek lentebb)
- Cégtáblát helyezünk el az utcafronton, jól látható helyre
- Ellenőrzés során képviseljük cégét a NAV és más hivatalos szervek előtt
- Irodánk jól megközelíthető, Budapesttől 20 km távolságra található, közel a helyi postahivatalhoz.
Az Ön iparűzési adójának mértékéről kérjük érdeklődjön a könyvelőjénél, de a számításáról blogunkban is talál iránymutatást!
Eseti Szolgáltatások Díjszabása
| Eseti jellegű szolgáltatás | Szolgáltatás díja |
| A Küldemények az adatlapban foglaltaktól eltérő e-mail címekre történő továbbítása | 2.000 Ft / alkalom |
| Küldemények továbbítása közönséges + elsőbbségi levél formájában (expressz*) | Postaköltség + 20% kezelési díj |
| Küldemények továbbítása ajánlott levél formájában (expressz) | Postaköltség + 20% kezelési díj |
| Küldemények továbbítása ajánlott + elsőbbségi levél formájában (expressz) | Postaköltség + 20 % kezelési díj |
| Küldemények továbbítása tértivevényes levél formájában (expressz) | Postaköltség + 20 % kezelési díj |
| Küldemények továbbítása tértivevényes + elsőbbségi levél formájában | Postaköltség + 20 % kezelési díj |
| Csomag feladása futárszolgálattal | Futárköltség + 20 % kezelési díj |
| Hatósági és/vagy bírósági eljáráson történő megjelenés (1 órát meghaladva) | 15.000 Ft / óra |
| Székhelyen történő házkutatás | 300.000 Ft / alkalom |
| Elektronikus vagy papíralapú dokumentum “kikeresése” 24 órán belül | 1.000 Ft / alkalom |
| Érkezett dokumentum tartalmának rövid ismertetése angolul, vagy magyarul | 5.000 Ft / ismertető |
Az igénylés menete
- Rövid átfutási idővel felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatást kap a szerződéskötés menetéről, feltételeiről.
- Ügyfél-átvilágítást végzünk belső szabályzatunk alapján, a szerződéskötésre ezt követően kerülhet sor.
- Szerződéskötést követően szolgáltatásunk életbe lép, a székhelyhasználati hozzájáruló nyilatkozatot rendelkezésére bocsájtjuk, így a továbbiakban már nem kell az iparűzési adóval kalkulálnia.
- A szolgáltatás jogi hátterét érintő esetleges változásokról folyamatosan tájékoztatjuk.
DÍJCSOMAGOK
Alapcsomagminimum fél évFT10.000
- Székhelyszolgáltatás az ingatlan tulajdonosától
- Postai levelek és csomagok átvétele
- Elektronikus értesítés levele átvételéről 24 órán belül
- Cégtábla kihelyezése az utcafronton
- NAV és más hivatalos szervek előtti képviselet
- Postai küldemények tárolása és a személyes átvétel biztosítása
- Jogosultság partnereink szolgáltatásának igénybevételére
(részletek a „kedvezményprogram” menüpontban) - Levelek díjmentes továbbpostázása havi egy alkalommal
Prémium csomagminimum fél évFT14.500
- Székhelyszolgáltatás az ingatlan tulajdonosától
- Postai levelek és csomagok átvétele
- Elektronikus értesítés levele átvételéről 24 órán belül
- Cégtábla kihelyezése az utcafronton
- NAV és más hivatalos szervek előtti képviselet
- Postai küldemények tárolása és a személyes átvétel biztosítása
- Jogosultság partnereink szolgáltatásának igénybevételére
(részletek a „kedvezményprogram” menüpontban) - Levelek díjmentes továbbpostázása heti 1 alkalommal
- Igény esetén levelei szkennelése 24 órán belül
- 1db standard műanyagházas bélyegző biztosítása 3990 Ft áron
