Szolgáltatások

Mit is jelent a székhelyszolgáltatás?


Egy cég létezésének és működésének alapvető feltétele, hogy legyen egy hely, ahol a központi ügyintézés folyik. Ez az a hely, ahol a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése történik, többek között a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele és őrzése, valamint esetleges ellenőrzés esetén a hatóságok fogadása.

Megbízási szerződés keretein belül ezt a terhet vesszük le a válláról, melynek további előnye és velejárójóra, hogy a helyi rendelet alapján székhelye vonatkozásában mentesül az iparűzési adó fizetési kötelezettsége alól!

Minden jogszabályi előírást betartunk, a változásokat követjük és alkalmazzuk!
Törvényes székhelyszolgáltatóként leendő ügyfeleink átvizsgáláson esnek át, ezzel kiszűrve az esetleges visszaéléseket, a fantomcégek bejelentését. Szerződéskötésre csak az átvizsgálást követően kerülhet sor!
Fontos ügyfeleink bizalma, ezért a velünk kötött szerződéstől bármikor elállhat egyéb retorzió nélkül.

Szolgáltatásaink részletesebben:

  • Potenciális ügyfeleinket belső szabályzatunk alapján értékeljük, szerződéskötésre csak ezt követően kerülhet sor
  • Postai küldemények érkezéséről értesítjük, leveleit a választott díjcsomagnak megfelelően továbbítjuk
  • Küldeményeit rendszerezzük és elzárva tároljuk
  • Küldeménye személyes átvételét biztosítjuk -előzetes egyeztetés alapján- a hét bármely napján
  • Igény esetén kedvezményes cégalapítást és a társasági szerződés módosítását is vállaljuk jogi partnerünk bevonásával
  • Eseti postázási szolgáltatást vállalunk megbízás alapján (részletek lentebb)
  • Cégtáblát helyezünk el az utcafronton, jól látható helyre
  • Ellenőrzés során képviseljük cégét a NAV és más hivatalos szervek előtt
  • Irodánk jól megközelíthető, Budapesttől 20 km távolságra található, közel a helyi postahivatalhoz.

Az Ön iparűzési adójának mértékéről kérjük érdeklődjön a könyvelőjénél, de a számításáról blogunkban is talál iránymutatást!

Eseti Szolgáltatások Díjszabása

Eseti jellegű szolgáltatásSzolgáltatás díja 
A Küldemények az adatlapban foglaltaktól eltérő e-mail címekre történő továbbítása 2.000 Ft / alkalom 
Küldemények továbbítása közönséges + elsőbbségi levél formájában (expressz*)Postaköltség  + 20% kezelési díj
Küldemények továbbítása ajánlott levél formájában (expressz)Postaköltség  + 20% kezelési díj
Küldemények továbbítása ajánlott + elsőbbségi levél formájában (expressz)Postaköltség + 20 % kezelési díj
Küldemények továbbítása tértivevényes levél formájában (expressz)Postaköltség + 20 % kezelési díj
Küldemények továbbítása tértivevényes + elsőbbségi levél formájábanPostaköltség + 20 % kezelési díj 
Csomag feladása futárszolgálattalFutárköltség + 20 % kezelési díj
Hatósági és/vagy bírósági eljáráson történő megjelenés (1 órát meghaladva)15.000 Ft / óra  
Székhelyen történő házkutatás  300.000  Ft / alkalom 
Elektronikus vagy papíralapú dokumentum “kikeresése” 24 órán belül1.000 Ft / alkalom 
Érkezett dokumentum tartalmának rövid ismertetése angolul, vagy magyarul 5.000 Ft / ismertető  

Az igénylés menete

  • Rövid átfutási idővel felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatást kap a szerződéskötés menetéről, feltételeiről. 
  • Ügyfél-átvilágítást végzünk belső szabályzatunk alapján, a szerződéskötésre ezt követően kerülhet sor.
  • Szerződéskötést követően szolgáltatásunk életbe lép, a székhelyhasználati hozzájáruló nyilatkozatot rendelkezésére bocsájtjuk, így a továbbiakban már nem kell az iparűzési adóval kalkulálnia.
  • A szolgáltatás jogi hátterét érintő esetleges változásokról folyamatosan tájékoztatjuk.

DÍJCSOMAGOK

Alapcsomagminimum fél évFT10.000

  • Székhelyszolgáltatás az ingatlan tulajdonosától
  • Postai levelek és csomagok átvétele
  • Elektronikus értesítés levele átvételéről 24 órán belül
  • Cégtábla kihelyezése az utcafronton
  • NAV és más hivatalos szervek előtti képviselet
  • Postai küldemények tárolása és a személyes átvétel biztosítása
  • Jogosultság partnereink szolgáltatásának igénybevételére
     (részletek a „kedvezményprogram” menüpontban)
  • Levelek díjmentes továbbpostázása havi egy alkalommal
Érdekel

Prémium csomagminimum fél évFT14.500

  • Székhelyszolgáltatás az ingatlan tulajdonosától
  • Postai levelek és csomagok átvétele
  • Elektronikus értesítés levele átvételéről 24 órán belül
  • Cégtábla kihelyezése az utcafronton
  • NAV és más hivatalos szervek előtti képviselet
  • Postai küldemények tárolása és a személyes átvétel biztosítása
  • Jogosultság partnereink szolgáltatásának igénybevételére
    (részletek a „kedvezményprogram” menüpontban)
  • Levelek díjmentes továbbpostázása heti 1 alkalommal
  • Igény esetén levelei szkennelése 24 órán belül
  • 1db standard műanyagházas bélyegző biztosítása 3990 Ft áron
Érdekel